De oplossingen van Korade hebben allen uw Infor / Baan systeem als middelpunt:

Inkoopportaal

WebPortal Purchase -het inkoopportaal voor Infor / Baan gebruikers- is door Korade ontwikkeld om het inkoopproces te optimaliseren. Net zoals al onze oplossingen wordt ook hier in de Inkoopportal voor Infor / Baan gebruik gemaakt van standaard componenten, waardoor aanschaf van licenties niet nodig is. Een zéér aantrekkelijk concept, hetgeen u als gebruiker maximale prestaties geeft tegen minimale investeringen.

Na het vrijgeven van inkooporders worden deze per e-mail aangeleverd aan de betreffende leveranciers. In de e-mail staat een link naar een inkooporder op de website van WebPortal Purchase. De e-mail bevat een algemene tekst en een samenvatting van de geplaatste orderregels en eventueel een elektronische bijlage. De leverancier wordt verzocht om de nieuwe inkooporder te bevestigen. Eenmaal ingelogd op de website van WebPortal Purchase kan de leverancier de gevraagde leveringen bevestigen of wijzigingen in onder andere de gevraagde leverdatum en inkoopprijs aanbrengen. Tevens kan de leverancier inzicht krijgen in historische inkooporders.

Door middel van (intranet) rapportages binnen WebPortal Purchase kan een inkoper eenvoudig inzicht krijgen in de status van inkooporders. Nadat de leverancier een gevraagde leverdatum bevestigd heeft of de inkoper wijzigingen geaccordeerd heeft, worden de bevestigingen, en wijzigingen vanuit WebPortal Purchase in Infor / Baan uitgevoerd. Tevens is het mogelijk om, wanneer de leverancier verzuimd heeft binnen de gestelde termijn nieuwe orderregels te bevestigen, automatisch een herinneringsmail te versturen.

De Inkoopportal is geschikt voor Infor Baan IV, Baan ERP en Infor ERP LN gebruikers.

Korade heeft ook complete WebPortal oplossingen voor Sales, Distribution, Production Service en Projects.

Urenverantwoording

In de praktijk blijkt urenverantwoording een tijdrovend en foutgevoelig proces te zijn en door de ongemakken van de Infor Baan software vaak een activiteit die verwaarloosd wordt. Afgezien van de manier van invoeren blijken autorisatie mogelijkheden van projectleiders of managers niet voldoende voorhanden te zijn. Korade heeft deze toenemende behoefte ingevuld met behulp van haar webapplicatie.

HoursAccounting voor Infor Baan.
Met deze centrale applicatie kunnen uren via een webinterface geboekt worden en is er een koppeling naar uw Infor Baan omgeving. Een perfecte oplossing met een snelle terugverdientijd en hoge gebruikersvriendelijkheid. Er zijn geen Infor Baan licenties nodig voor pure tijdsschrijvers.`

Meer lezen over Urenverantwoording in Infor / Baan

Buitendienst automatisering

Service-, installatie- en commerciële (buiten)diensten brengen vele administratieve werkzaamheden met zich mee. Het invullen, corrigeren en invoeren van werkbonnen in een administratief systeem is een tijdrovend proces. Voor medewerkers in de buitendienst én binnendienst. Korade automatiseert dit logistieke en administratieve proces. Het einde van de handmatige verwerking van papieren werkbonnen is daarmee in zicht.

Tijdwinst
Door van handmatige administratie over te schakelen op geautomatiseerde mobiele werkplekken – gekoppeld aan de huidige automatisering van uw bedrijf – bereikt Korade optimalisatie van de werkzaamheden, een zuivere registratie van gegevens en een aanzienlijke tijdsbesparing.

Schaalbaarheid
Korade heeft een uiterst schaalbare oplossing, dat exclusief voor clients geschreven software en bijzondere (dure) hardware in de auto overbodig maakt. Het open platform maakt gebruik van technologie die u al in huis heeft en sluit naadloos aan op het Infor / Baan ERP-systeem.

Geavanceerde planinterface
Onze geavanceerde planinterface stelt klanten in staat om op eenvoudige wijze de taakplanning en interne communicatie te optimaliseren. Bovendien maakt Korade zo de inzet van de werknemers en de kwaliteit van de geboden dienstverlening volledig transparant voor het management.

Dealerportaal / Webshop / Klantenportaal  – Magento integratie met Infor / Baan

Hoe integreer ik een webshop of dealerportaal met Infor LN / Baan IV? Korade heeft dit voor een groot aantal van haar klanten al gerealiseerd.

Korade heeft diepgaande kennis en ervaringen hoe je een Magento omgeving naadloos en real-time koppelt met Infor LN / Baan. Of het nu gaat om een complete nieuwbouw van een webshop,  e-commerce platform of alleen het realiseren van de koppeling naar Magento. Korade realiseert het met u!

Korade heeft onder andere voor de volgende bedrijven een e-Commerce oplossing met integratie naar Infor LN of Baan gerealiseerd

Elektronische factuurverwerking

Wilt u uw crediteurenadministratie optimaliseren en een aanzienlijke tijdswinst en kostenbesparing realiseren? Door het scannen van uw inkomende facturen en deze vervolgens digitaal te verwerken wordt uw administratieve proces beter beheersbaar. Easy Invoice for Infor ERP LN en Baan is een oplossing die u van a tot z helpt in dit proces!

Easy Invoice for Infor / Baan kan uw inkomende facturen intelligent scannen, herkennen, coderen, automatisch en real-time matchen, digitaal archiveren en automatisch boeken in uw bestaande Infor Baan-systeem. Volledig geintegreerd en realtime verbonden met Infor Baan IV, Baan ERP of Infor ERP LN (Infor LN)

Easy Invoice biedt u als gebruiker op elk moment inzicht in de status van facturen. Facturen raken hierdoor niet meer zoek en tijdrovende verwerking van aanmaningen en het behandelen van telefonische vragen van leveranciers zijn verleden tijd.

Easy Invoice scant en indexeert al uw binnenkomende facturen. Vervolgens worden -na voorboeking in het Infor ERP systeem- inkoopgerelateerde facturen automatisch gematcht. De kostenfacturen en de niet gematchte inkoopgerelateerde facturen worden op basis van een circulatielijst voor autorisatie en boeking naar de betrokken medewerkers (budgethouders) gestuurd. Deze medewerkers krijgen via e-mail een notificatie. De medewerker kan eventueel een vervanger toewijzen. Indien na een aantal dagen geen voortgang is gemaakt met de behandeling van de factuur wordt dit automatisch gesignaleerd en gerapporteerd aan de behandelaar. Eenmaal geautoriseerd kunnen de facturen elektronisch worden gearchiveerd.
Alle relevante financiële gegevens worden automatisch van Easy Invoice naar Infor Baan doorgeboekt via de volledig geïntegreerde koppeling. Op deze wijze zijn ook alle relevante stamdata van Infor Baan in Easy Invoice direct te vinden.

Benieuwd hoe Infor LN gebruiker Hapam haar crediteuren administratie geoptimaliseerd heeft met Easy Invoice? Bekijk de klantencase

Houdt u net als wij ook van snel schakelen en korte lijnen? Neem dan gerust voor een vrijblijvend advies direct contact op met Marcel Croonen via 06 – 149 093 76 of bel met Korade op 0318 – 495 360.

Meer weten? Of een demo aanvragen?